Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Αποκριές!!!


Με τη μυρωδιά της τσίκνας, την ανάγκη της διασκέδασης των καταστάσεων, τις μάσκες που άλλοι τις φορούν όλο το χρόνο, το χορό της σερπαντίνας και του κομφετί, μάς χτυπά το Καρναβάλι την πόρτα.
 Είναι οι μέρες της τρελής Αποκριάς, του ξέφρενου γλεντιού που όλα τα δικαιολογεί και...καλά κάνει!!!
 Σας εύχομαι να γιορτάσετε και να ξεφαντώσετε, να σας αποπλανήσει το τραγούδι, ο χορός , το γέλιο κι η χαρά. Αυτά να είναι οι καβαλιέροι και οι ντάμες σας!!

ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ   

                                                                 Μαριάνθη 

8 σχόλια:

Μαίρη (Ginger) είπε...

Mαριανθούλα μου, τι όμορφη καντάδα αυτή στo blog σου. Μου θύμισες πατρίδα (Κεφαλλονιά)

Δεν βλέπω εορτασμό φέτος. Εχω γιορτάσει πολύ λίγες φορές το Καρναβάλι. Τη μιά απ'τις λίγες εδώ στην Ουγγαρία στο χωριό.

Θα κάνω μιά σχετική ανάρτηση σύντομα.

Τα φιλιά μου γλυκειά μου.

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!
ΑΧ!Η ΚΑΝΤΑΔΑ!!
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!

Μηθυμναίος είπε...

Σου εύχομαι, Μαριάνθη να περάσετε όσο καλύτερα σήμερα Τσικνοπέμπτη και όχι μόνο... ξέρεις εσύ.

Και τις Αποκριές με μουτσούνες και μασκαράδες αληθινούς κι όχι σαν κι αυτούς που έχουν εισβάλει παντού.

magda είπε...

Με τις ωραίες καντάδες σου, δεν χρειάζεται να πάμε πουθενά αλλού,
ήδη ευχαριστήκαμε !!!!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ !
Φιλιά

Αστοριανή είπε...

Εδώ,
ξέχασε τα της πατρίδας...

Θα κάνουν οι...πατρινοί κάποιο χορό...
ίσως και ένα-δυο άλλοι σύλλογοι,
και πάει!

Δε χαλάει ο κόσμος,
Μαριανθάκι μου,
αλλά,...

Φιλάκια σε όλους σας,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

χρυσάνθη είπε...

Μαριάνθη μου , Καλό ΣΚ !! Εύχομαι να σας δώ !!!!

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,

καλες αποκριές, με υγεία και χαρά
χαιρετισμούς
Γαβριήλ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Ο ΜΗΝΑΣ ΜΑΡΤΗΣ.