Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

"ΠαιΔεία ... Τέχνας κατεργάζεται"






"ΠαιΔεία ... Τέχνας κατεργάζεται" ήταν ο τίτλος της επιμορφωτικής  διημερίδας που πραγματοποίησε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης διά της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Προγραμμάτων με την Κεντρική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης το Σάββατο 18 και την Κυριακή 19 Οκτωβρίου.






Με ατομικές , ομαδικές εισηγήσεις αλλά και αναρτημένες ανακοινώσεις (poster) , δάσκαλοι , νηπιαγωγοί, εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (όπως της αγγλικής γλώσσας και γυμναστές) παρουσίασαν  Πολιτιστικά Προγράμματα που υλοποίησαν  τη σχολική χρονιά 2013-14 με καινοτόμα και πρωτότυπα στοιχεία.


Στη διημερίδα είχα την τιμή και χαρά να συμμετέχω την Κυριακή το πρωί,  με ατομική παρουσίαση του Πολιτιστικού Προγράμματος που υλοποίησα με θέμα: "Με ένα βιβλίο στην αγκαλιά ταξιδεύω"

Κατά την παρουσίαση της εισήγησής μου.
Η διημερίδα στο σύνολό της περιελάμβανε παρουσιάσεις εξαιρετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και κατά κοινή ομολογία των εκπαιδευτικών που συμμετείχαμε και την παρακολουθήσαμε ήταν μεγάλης ωφέλειας και αποτελεσματική. Ήταν ένα ακόμη "δείγμα γραφής" της αποδοτικής και άριστης συνδρομής των Πολιτιστικών Προγραμμάτων από την Υπεύθυνη κ. Αρβανιτίδου.
Εξελίχθηκε με σοβαρότητα, ουσιαστική παρουσίαση, άψογη διοργάνωση και τήρηση χρόνων.
Θα ολοκληρώσω την αναφορά στη διημερίδα, με όσα η ίδια έγραψε στη διαδικτυακή της σελίδα . 

Η υπεύθυνη Πολιτιστικών Προγραμμάτων κ. Βιργινία Αρβανιτίδου.


"Εξαιρετικά Πολιτιστικά Προγράμματα παρουσίασαν
οι εκπαιδευτικοί της Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης
στη διημερίδα 'ΠαιΔεία ... Τέχνας κατεργάζεται' το Σάββατο 18
& την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014, στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη.
Προγράμματα που ήταν κατ' ουσίαν καινοτόμα.
Δουλειές δημιουργικές, ευφάνταστες, εμπνευσμένες.
Δουλειές που προάγουν κ αναβαθμίζουν την παιδαγωγική διαδικασία
κ θέτουν στο κέντρο της το παιδί.
Τις αφιερώσαμε στη μνήμη του Σωφρόνη Χατζησαββίδη..." 

Μαριάνθη Βάμβουρα

6 σχόλια:

eleni είπε...

Μπράβο,Μαριάνθη μου,χαίρομαι που είσαι φίλη μου, γιατί δε μένεις στα στενά όρια της εκπαίδευσης,αλλά πάντα συντελείς στην καλλιέργεια πνεύματος και ψυχής-να ξέρεις σε θαυμάζω!!!!
Φιλιά!!!

pylaros είπε...

Θα μου άρεσε να ήμουν μικρός να μάθαινα όσα σήμερα έχουν την ευκαιρία να μαθαίνουν οι μικροί μαθητές.
Στην εποχή μας υπήρχε το κοντύλι και η πλάκα μετά από αυτό μιση κόλα χαρτί ημηρεσίως κάθε μαθητής να γράφει Αντιγραφή-ορθογραφία, κι ένα τετράδιο 12 φύλλων με την προπαίδεια πολαπλασιασμού.
Μετά από αυτό υπήρχε το χάος, τουλάχιστον στην επαρχία, στο χωριό μου

Αγαπητή μου Μαριάνθη χαίρωμαι πολύ γα οσα γράφεις και διδάσκεις
με αγάπη
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Συγχαρητήρια!!!

Μαριάνθη μου, ...τον επόμενο χρόνο
θα γραφτώ μαθητούδι σου....

Πάντα με
την αγάπη,

Υιώτα
Αστοριανή, ΝΥ

magda είπε...

Μπράβο σου Μαριάνθη μου!
Είσαι πάντα παρούσα σε κάθε εκδήλωση λογοτεχνική και επιμορφωτική!!!
Τυχερά τα παιδιά σου και τα παιδιά της τάξης σου!
Σε φιλώ!

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Χαίρομαι καλή μου φίλη για όλα αυτά που μπορείς και κάνεις.
Μεγάλη η προσφορά σου.
Νάσαι πάντα καλά.

Μαριάνθη είπε...

Ελένη, Γαβριήλ, Γιώτα, Μάγδα και Ντένη , όλοι φιλοί αγαπημένοι , θερμά σας ευχαριστώ για όσα γράψατε. Τα θεωρώ μεγάλη τιμή.
Και βέβαια ευχαριστώ για τη χαρά που μου δίνετε κάθε φορά που βρίσκω σχόλιό σας.