Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Αρχή του χρόνου...


Αρχιμηνιά κι Αρχιχρονιά
ψιλή μου δεντρολιβανιά
Κι αρχή καλός μας χρόνος
εκκλησιά με τ' άγιο θόλος

Αγιος Βασίλης έρχεται
και δε μας καταδέχεται
από την Καισαρεία
συ σ' αρχόντισσα κυρία

Βαστάει πένα και χαρτί
Ζαχαροκάντυο ζυμωτή
Χαρτί χαρτί και καλαμάρι
δες και με το παλικάρι



Αρχή κάλαντα κι αρχή του χρόνου κι αρχή του χρόνου
Πάντα κάλαντα, πάντα του χρόνου πάντα του χρόνου.



Θερμές από καρδιάς ευχές για μια καινούρια χρονιά γεμάτη 

ΥΓΕΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
2012
Μαριάνθη

7 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...μόνο μια νύχτα μένει που θάμαστε μαζί....
την επομένη,
θα λέμε και θα γράφουμε 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χρόνια Πολλά,
Φιλιά στα παιδιά και το Νίκο σου,
ευχές σε όσους...αγαπάς.
Υιώτα-Δημήτρης
ΝΥ

Μηθυμναίος είπε...

Μαριάνθη μας αγαπημένη, σε σένα και την όμορφη οικογένειά σου, εγκάρδιες ευχές για μια πολύ Καλή Χρονιά, με υγεία, χαρά και καλή διάθεση κι όλα τα υπόλοιπα… θα ακολουθήσουν! Είθε!

Τα φιλιά και την αγάπη μας!

Roadartist είπε...

Xρόνια πολλά και καλά καλή μου φίλη Μαριάνθη! Υγεία, αγάπη και δύναμη να έχετε! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Dennis Kontarinis είπε...

Καλή μου Μαριάνθη.
Χρόνια σου πολλά. Χρόνια πολλά σε σένα, το Νίκο και τα μικρά σου.
Με υγεία, χαρά και ευτυχία ο καινούργιος χρόνος.

χρυσάνθη είπε...

Σ΄αυτό το σπίτι πούρθαμε πέτρα να μή ραγίσει και οι νυκοκοιραίοι του σπιτιού χίλια χρόνια να ζήσουν!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γλυκιά μου!!!!

pylaros είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους σας αγαπητή μου Μαριάνθη.

Χθες 3/12 γυρίσαμε στα παλιά μας λημέρια.
Σήμερα άρχισαι η καινούργια μας χρονιά, εύχομαι να είναι γεμάτη υγεία και ανθρώπινη κατανόηση για όλους μας.
Χαιρετισμούς

Γαβριήλ

magda είπε...

Αγαπημένη μου Μαριάνθη,
Χρόνια πολλά, καλή κι ευτυχισμένη χρονιά, με υγεία, πρόοδο και εκπλήρωση όσων προσδοκάτε στην οικογένεια σου!
Φιλάκια