Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Μυρωδιά καλοκαιριού...



Καλοκαίρι αναδύεται από την ευωδιά του θυμαριού.
Θρυμματίζονται οι μυρωδιές  και καταπραϊνουν  τα κάματα της μέρας  .
Το άλικο βάφει την πέτρα σε μια σταθερή επιμονή φωτός καλοκαιριού.
Παραδίπλα  ζωντανή παρουσία αφήνουν το ροζ και το μαβί.
Το χλωρό και το ξερό συνυπάρχουν   σε μια εκ βαθέων  αρμονική συμφωνία  θέρους.
Σε μια κανάτα με κρύο νερό δροσίζονται τα καλοκαίρια  
Ξεδίνουν  με μουσικές   από το βουητό της μέλισσας ανάμεσα στα φρύγανα , τους ήχους της ρίγανης που θρυμματίζεται σε δυο δάχτυλα μέσα.
Τα γλυκαίνει το βύσσινο του κουταλιού πλάι στο αρωματικό χαρμάνι του καφέ  και ξαποσταίνουν  στη φιλοξενία  του αγέρωχου   πεύκου με την τσουρουφλισμένη από τον ήλιο  βελόνα του που ευωδιάζει μέρες και νύχτες
 Μοσχοβολούν οι μέρες  ανθοφορία…
Ψιθυρίζουν ήχους οι νύχτες του καλοκαιριού που διαπερνούν τις αισθήσεις.  


Δε θα έγραφα τις παραπάνω σκέψεις αν δεν έβλεπα την συγκεκριμένη εικόνα. Μια σύνθεση που φιλοτέχνησε πραγματικά με τα δώρα της φύσης στην θερινή της οικία-στην όμορφη Εύβοια- η φίλη μου Ελένη Μοίρου. Μας χάρισε αυτή την εικόνα- που μου αρέσει ιδιαιτέρως-  χτες  μαζί με άλλες στο facebook , φωτογραφίζοντας το θυμάρι του κήπου της. Έτσι έφερε η σύνθεση τις σκέψεις και όλα αυτά μαζί στον ιστοχώρο μου να μένουν ...
Μαριάνθη Βάμβουρα

6 σχόλια:

eleni είπε...

Μαριάνθη μου,χαίρομαι,που μια φωτογραφία μου στάθηκε πηγή έμπνευση-θαυμάσια η περιγραφή σου να τη συνοδεύει
Ευχαριστώ πολύ-φιλιά!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δε μου κάνει εντύπωση πως μία φωτογραφία κινητοποίησε τον ποιητικό σου οίστρο, Μαριανθάκι μου!
Οταν έχεις μέσα σου τόσες εικόνες και ήχους,άντε να τους συμμαζέψεις! Πολύ όμορφη αποτύπωση του Καλοκαιριού,πού ΝΑΙ τώρα το αισθανόμαστε
Φιλάκια πολλά και στις δυό σας.
Μ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Αχ!!!!!!!!!!!Μόνο μία Μαριάνθη μπορεί και γράφει έτσι!!!!!!!!!!!!!!Είδα και εγώ το θυμάρι της Ελένης μας, φωτό στην ανάρτηση σου, κάτσε λέω να πάω , κάτι όμορφο θα μας έχει πάλι η Μαριάνθη ,και δεν έπεσα έξω!!!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια γλυκειά μας και αγαπημένη φίλη!!!!!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έβαλα κι εγώ στο κτήμα φέτος μα ακόμη δεν ξέρω αν θα προοδεύσει.Καλημέρα Μαριάνθη μου.

marimar είπε...

Όμορφες σκέψεις καλοκαιρινές, που ξεκουράζονται σε μια υπέροχη σύνθεση από ομορφιές της φύσης.
Να είσαι καλά Μαριάνθη μου. Να μας χαϊδεύεις με τα λόγια σου τις καρδιές μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους σας εύχομαι!!

Αστοριανή είπε...

...κι έχω θυμάρι... αλλά
σε γλάστρα...
ας είναι! να θυμίζει πατρίδα!

Φιλιά κι αγάπη,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ