Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Η θάλασσα...




Σκέφτηκα σήμερα να πάω να βρω τη θάλασσα!
Αυτή που τα μεσημέρια ομορφαίνει από του ήλιου τα γέλια τα αστραφτερά. Τόσο που τα κατάβαθά της φωτίζει.
Την είδα να στολίζεται με φουστάνι αέρινο, από λινάρι και φύκι καμωμένο. 
Κοχύλια το στολίζανε, λίγη μπορντούρα άμμου. 
Λευκά τα φρίλια στα μανίκια απ΄το σγουρό το κύμα.
Μοσχοβολούσε Άνοιξη!! 
Έτσι τη ζήλεψε ο ήλιος κι όπως χαμήλωνε, αργά τη γλυκοφίλησε. Τόσο που ξάναψε από την ταραχή του κι έβαψε στο κοκκινομαβί τον ουρανό πέρα για πέρα... 
  
Μαριάνθη Βάμβουρα
 

16 σχόλια:

eleni είπε...

Υπέροχα,ταιριαστά λόγια για τη μεγάλη,αγαπημένη θάλασσα!
Φιλιά!

Μαριάνθη Π. είπε...

Ζωγράφισες τη θάλασσα με τα χρώματα του μεσημεριού και του δειλινού... υπέροχο...

pylaros είπε...

Ζωγράφισες την ψυχή της θάλασσας βλέποντάς την από την σιγουριά της ακτής.
Ζωγράφισες το φιλί του ήλιου πανω στα κύματα αυτό που φτιάχνει τον χρυσομαβί ορίζοντα.

Τι ομορφιά, θα έλεγα κάθε σου λέξη αν την αναλύσεις σου ανοίγει έναν πλατύ ορίζοντα αυτόν που σου εμπνέει βαθυστόχαστες σκέψεις-εικόνες.
Μου άρεσε πάρα πολύ αγαπητή μου Μαριάνθη

Σε χαιρετώ είμαι ενας από αυτούς που είχε γευθεί την αρμύρα της θάλασσας.

χαιρετισμούς,
με αγαπη
Γαβριήλ




Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κάθε φορά που μπαίνω εδω μέσα μ αφήνεις άλαλη και τι να σχολιάσω,απλά σήμερα κοίταξα δίπλα μου τη θάλασσα κι έιδα που στραφτάλιζε στην επιφάνεια του νερού το φιλί. .. στο ανταποδίδω!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαριάνθη μου ήρθα να δω την θάλασσα αλλά κάθησα παραπάνω στην ακρογιαλιά σου!!!!!!Μέχρι το ηλιοβασίλεμα....

Αστοριανή είπε...

...όμορφη ώρα!
Μαριανθη μου,
σε απόλαυσα.
Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

Dennis Kontarinis είπε...

Mια πανέμορφη ζωγραφιά, αγαπητή μου Μαριάνθη. Ό,τι ωραιότερο μπορούσες να δώσεις για τη θάλασσα, τον ήλιο, την Άνοιξη.
Νάσαι πάντα καλά.

Μαριάνθη είπε...

Αστείρευτη η αγάπη μας για τη θάλασσα πάντα Ελένη!!
Ξέρεις εσύ...που την αγναντεύεις μια ζωη. Φιλιά!

Μαριάνθη είπε...

Μαριάνθη μου αδυνατώ να τα προσπεράσω και να τα ξεπεράσω αυτά τα χρώματα. Φιλάκια :)))

Μαριάνθη είπε...

Καλέ μου Γαβριήλ με έκανες να χαρώ ιδιαιτέρως με όσα γράφεις. Σε ευχαριστώ αγαπητέ μου λογοτέχνη και θαλασσοπόρε.
Χαιρετισμούς σε όλους σας.

Μαριάνθη είπε...

...:)) στραφτάλιζε γιατί σου έφερνε την αγάπη μου και τους χαιρετισμούς μου. Τι λόγια είναι αυτά που μου λες; με κάνεις και ντρέπομαι ...Φιλιά!!!!

Μαριάνθη είπε...

Έφη μου τώρα αρχίζουν τα ωραία. Τώρα που ανοίγει ο καιρός. Και συ ξέρεις να τα απολαμβάνεις ... :)) φιλιά!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ζήλεψα την θάλασσά σου.. μπράβο!! πολύ ομορφο!

Μαριάνθη είπε...

Εγώ τώρα Γιώτα μου τι να πω άμα λες πως το απόλαυσες; Γεμίζω ικανοποίηση και χαρά . Σε ευχαριστώ. Χαιρετισμούς!!!

Μαριάνθη είπε...

Και συ να είσαι καλά αγαπητέ μου κύριε Ντένη!!! Βλέπεις, εδώ άρχισε ο καιρός του καλοκαιριού, της γλύκας μάλλον των ημερών που σε αντίθεση με σας από όσα μου έγραψες, κρατά χειμωνιάτικος. Θα έρθει όμως και στη Νέα Υόρκη το καλοκαιράκι, έστω το γλυκό αγέρι της Άνοιξης. Να είσαι καλά και πάλι, έχεις πάντα την εκτίμησή μου, καλό βράδυ!

Μαριάνθη είπε...

Σε ευχαριστώ Παρασκευή!!! να είσαι καλά!!! καληνύχτα!!:)))