Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Κενές του χρόνου στιγμές...






Κενές του χρόνου στιγμές
σα σύμβολα γραφής δίχως νόημα, σε άσπρη κόλλα
διαγράφουν  την ύπαρξή σου. 
Προστακτικές της ζωής σου
σε φωνή παθητική συντάσσουν τις ακυρωμένες αντιστάσεις .
Πορεία ευθεία σε μονόδρομο που απογυμνώνει τη λυρικότητα των παλμών της καρδιάς σου.
Αιωρείσαι ανάμεσα στην προσφορά και ζήτηση των ευκαιριών 
ζυγίζεις τους συλλογισμούς , ανανεώνεις τα συμβόλαια των προσδοκιών σου.
Αποστρέφεσαι επιμελώς τον ήλιο που μάταια πασχίζει να ξεδιαλύνει στο φως του του νου σου τις αντάρες που λυσσαλέα σε περικυκλώνουν .
Μετράς τα συνώνυμα των προσδοκιών σε αυταπάτες 
Έχεις εκτεθεί από καιρό σε έναν πόλεμο αισθημάτων που κονταροχτυπιούνται ανελέητα
Αψιφάς  τα ουρλιαχτά της ψυχής σου και προκαλείς τα μελλούμενα...  


Μαριάνθη Βάμβουρα

14 σχόλια:

marianaonice είπε...

Έχεις εκτεθεί από καιρό σε έναν πόλεμο αισθημάτων που κονταροχτυπιούνται ανελέητα
Αψιφάς τα ουρλιαχτά της ψυχής σου και προκαλείς τα μελλούμενα...

Tί είναι αυτό που έγραψες!!!!!
Απίστευτο!!

eleni είπε...

Μαριάνθη μου,κάποιες φορές η ψυχή μας,ο νους μάς έχει "παίξει" τέτοια παιχνίδια, έχει βρεθεί σ΄αυτό το μονόδρομο.
Πολύ μου αρέσει!
Σε φιλώ!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Μαριάνθη μου έγραψες πάλι!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Έχεις εκτεθεί από καιρό σε έναν πόλεμο αισθημάτων που κονταροχτυπιούνται ανελέητα
Αψιφάς τα ουρλιαχτά της ψυχής σου και προκαλείς τα μελλούμενα...

Μια ζωή στην έκθεση, στο κονταροχτύτπημα και στην πρόκληση των μελλουμένων...πού θα μας βγάλει Παναγία μου; Και τι ήταν αυτό που έγραψες;;;;
Τα σέβη μου με θαυμασμό!

pylaros είπε...

αγαπητή μου Μαριάνθη,
¨οπως και στους άλλους επισκέπτες σου έτσι κι εμένα μου έκανε τεράστια εντύπωση το δημοσίευμά σου, "Γραπτό σου'
Προπαντός το κάτοθι (Έχεις εκτεθεί από καιρό σε έναν πόλεμο αισθημάτων που κονταροχτυπιούνται ανελέητα0

είναι τόσο αληθινό, λες και βγαίνει μέσα από τα βάθυ της ψυχής σου,

χαιρετισμούς

Γαβριήλ

Μαριάνθη είπε...

Μαριάνα μου αυτό σε άγγιξε...αυτό μήπως δεν είναι και το κορύφωμα κατά ένα τρόπο του παλμού της καρδιάς πολλών νέων ανθρώπων σήμερα με όσα τα προκαλεί ο σύγχρονος κόσμος να ζήσουν; Η πάλη η εσωτερική μπροστά στα αδιέξοδα που φράζουν τα όνειρα και τους στόχους... Σε αυτό τελικά που εστίασες , στεκόμαστε πιστεύω με περισυλλογή όλοι.
Σε φιλώ!!!

Μαριάνθη είπε...

Ελένη μου θέλοντας και μη σήμερα πιστεύω πως πολλοί μονόδρομοι ανοίγονται στην κοινωνία των ανθρώπων...
Να περνάς και από δω να χαίρομαι.
Φιλάκια!!!

Μαριάνθη είπε...

Χαρούλα μου, αλίμονο αν τα αποδεχόμασταν, αν ο άνθρωπος γενικά αποδεχόταν παθητικά κάθε αρρωστημένη κατάσταση, κάθε εμπόδιο στη ζωή του. Πάλη και πάλι πάλη για να έχουμε αποτέλεσμα όποιο κι αν είναι. Βαλτωμένα νερά να μην είναι. Φιλάκια Χαρουλίτσα μου!!!!!!!

Μαριάνθη είπε...

Αχ βρε Έφη μου!!!! Τι νούμερα μου κάνει τούτο το μηχάνημα...χαχα έγραψα απάντηση στο σου αλλά δεν την πήρε απ΄ότι βλέπω τώρα. Οπότε ξαναγράφω. Εφούλα μου τελικά ομονοούμε και πολύ μου αρέσει. Πώς θα μπορούσε άλλωστε!!!
Τα λέμε και από αλλού χαχα

Μαριάνθη είπε...

Έτσι όπως αφουγκράζομαι τον κόσμο γύρω μου αγαπητέ και καλέ μου Γαβριήλ βλέπω πολλά κονταροχτυπήματα αισθημάτων. Ελπίζω να ομολοποιηθούν οι καταστάσεις ώστε να έλθει και η καλή δημιουργία στη ζωή όλων και στην κινωνία που τόσο πικραίνεται και βασανίζεται τούτο τον καιρό ειδικά δε οι νέοι άνθρωποι που τώρα ανοίγονται στη ζώη.

magda είπε...

Αγαπημένη μου Μαριάνθη
Τι υπέροχη γραφή!!!
Αφουγκράστηκα καθαρά τον "πόλεμο" μεταξύ του "πρέπει" και του "επιθυμώ".
Τις επιθυμίες της καρδιάς και τον μονόδρομο που σκοτώνει...
Καλή μου ρομαντική και ευαίσθητη φίλη!

Μαριάνθη είπε...

Αντίσταση χρειάζεται Μάγδα μου σε αυτό το μονόδρομο που κάποιοι επιδιώκουν να επιβάλλουν. Τα πρέπει δεν ταιριάζουν με την αξιοπρέπεια του ανθρώπου, πιστεύω τον υποβιβάζουν. Τα θέλω προηγούνται για να είναι πιο αυθεντικές οι κοινωνίες...
Φιλιά πολλά!!!

Yannis Mallis είπε...

Α! περάσαμε στην «υψηλή γραφή» (κατά το υψηλή ραπτική)! Το καλό βέβαια με σένα είναι ότι τα καταφέρνεις καλά και στο απλό, καθημερινό ράψιμο και στην haute couture (του γραψίματος)!

Μαριάνθη είπε...

χαχαχα!!!!!!!!!! στο καλό σου!!!!!!! με έκανες και γέλασα!!!!!!!!! να είσαι καλά φίλε μου Γιάννη και συμμαθητή της υψηλής αισθητικής και της καλλιτεχνίας πάντα.:))